فاطمه آليا نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو   فارس گفت: باز هم بايد شجاعت احمدي‌نژاد را تحسين كرد كه در مقابل ملت براي عزت ملت و البته براي خدمت محافظه‌كاري نكرد.
وي افزود: اين مشي يك خدمتگزار از جنس مردم است كه خود را در صف ملت مي‌بيند و فرياد ملت را كه سالها به صورت بغضي در گلو نهفته بود در اين مناظره متجلي مي‌كند و ضمن احترام و اشاره به برخي خدمات دولتهاي گذشته مشكلات كشور را كه رقباي متحد با هم ناجوانمردانه به وي نسبت مي‌دادند را براي ملت تبيين مي‌كند.
نماينده مردم تهران در مجلس خاطرنشان كرد: فرزند ملت امشب ريشه مشكلات را شجاعانه با ملت در ميان گذاشت اما رقيب وي از اين شاخه به آن شاخه مي‌پريد و باز هم قدرت بعضي از شخصيت‌هاي حامي خود را به رخ مي‌كشيد.
آليا اضافه كرد: دليل اينكه مردم به احمدي‌نژاد در دور اول رأي داده بودند اين بود كه وي گفته بود در مقابل پيوند قدرت و ثروت سكوت نمي‌كنم و اين پيوند براي اين ملت كه شهيد داده دردي بزرگ است لذا امشب بار ديگر احمدي‌نژاد از قدرت و ثروت براي مردم سخن گفت.
وي با اشاره به انتقادهاي صورت گرفته از سياست خارجي دولت احمدي‌نژاد تأكيد كرد: دوست و دشمن سياست خارجي دولت احمدي‌نژاد مؤثر قلمداد مي‌كنند ولي بسيار متأسفم كه موسوي براي كسب قدرت پا روي حقيقت مي‌گذارد.
نماينده مردم تهران در مجلس ادامه داد: براساس مستندات تخلفات اين دولت نسبت به دولت‌هاي گذشته بسيار كمتر بوده است ولي موسوي بازهم كلي‌گويي كرد و حتي به دليل اينكه پاسخي براي مردم نداشت، تمركز خود را نيز داشت از دست مي‌داد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا